تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 20:39
کد خبر : 77443

مسافران حامل شیشه در رودبار دستگیر شد

مسافران حامل شیشه در رودبار دستگیر شد

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی رودبار گفت: از دو نفر که به عنوان مسافر با یک دستگاه خودرو پراید در حال عبور از ایست و بازرسی بودند، بیش از ۴۰۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه کشف شد. سرهنگ “حمیدرضا فیضی” با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین

جارستان به نقل از برنا؛ فرمانده انتظامی رودبار گفت: از دو نفر که به عنوان مسافر با یک دستگاه خودرو پراید در حال عبور از ایست و بازرسی بودند، بیش از ۴۰۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه کشف شد.

سرهنگ “حمیدرضا فیضی” با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به مسافران یک دستگاه خودرو سواری پراید که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این وسیله نقلیه را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از ساک دستی همراه دو مسافران خودرو مورد نظر، ۴۹۳ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه کشف شد افزود: دو متهم ۲۵ و ۳۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند از شهروندان خواست، در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.